čtvrtek 19. září 2013

O marketingu

 
Různé marketingové fintičky, fajnovosti a vychytávky patří k mým koníčkům. Proto pečlivě sleduju, jak podniky v mém okolí oslovují své zákazníky. A už znám svého marketingového hrdinu!

Když se tramvaj blíží k zastávce Kavalírka, tak se všem dětem rozsvítí očička. Najednou přestanou fňukat a mňoukat a tvářit se z dlouhé cesty otráveně a na tváře se jim vrátí natěšený úsměv. Všechny do jednoho začnou žvatlat "Mamíí, k žežníkovi.", ty jazykově pokročilejší se dožadují návštěvy řežnisví a já vždy jen úderně zvolám "Mašo!" V našem řeznictví totiž pracuje skupina marketigových kouzelníků. Každý nákup je totiž zakončen odměnou pro malého dětského naháněče. Propracovaný systém bonusů a odměn čítá následující položky: súša do packy, lízo na cestu, miničoko do zobáčku. Kdo by odolal, že?

A tak jíme maso mnohem více než dříve. Mnohem častěji děláme masové vývary. A vlastně si už ani nevybavím, kdy jsme měli naposled bezmasou večeři. A vůně ovarů a dalších masných laskomin se stále častěji line i z domáctností sousedů. Okolo našeho řeznictví teď nikdo s dítětem beztrestně neprojde.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat